25 nov. 2013

Ernesto Sabato - Intre scris şi sange. Conversatii cu Carlos Catania

Un fel de interviu... (ok spre naspa)

Un fel de interviu lung. Intrebari si raspunsuri despre viata lui Ernesto Sabato, despre opera sa, cum i-a influentat copilaria opera etc.

Nu am reusit sa il citesc. Nu am rabdare sa citesc chestii de genul, mai ales cand nu cunosc autorul destul de bine... nu pot sa imi dau seama cum viata a influentat opera cand nu am citit decat una sau doua carti de-ale lui, plus cand se fac referiri la cartile pe care le-a scris si eu nu le-am citit e cam ciudat.

despre autor: http://ro.wikipedia.org/wiki/Ernesto_S%C3%A1bato

despre carte (de fapt citate din carte): http://scriitoristraini.blogspot.ro/2012/06/ernesto-sabao-intre-scris-si-sange.html 

Un comentariu:

razvan andrei spunea...

Scriitorul a scris doar 3 carti. În general, își ardea ceea ce scria, considerând că nu e suficient de bine scris. Operele lui sunt foarte intense (și dense). Un scriitor excepțional ce a reușit sa ma ducă în locuri în care Dostoievski mai reușise cu mult timp în urmă.