3 sept. 2014

Fursecuri din fulgi de ovaz (turtite)


Am gasit pe site-ul Cristelei Georgescu o reteta de fursecuri Mowgli.
http://www.cristelageorgescu.ro/cocktail-de-retete-si-fotografii/09/2011/

Din cauza ca nu mereu am avut toate ingredientele am facut schimbari.

Ingrediente
250g fulgi ovaz
4 mere
10 prune uscate  rehidratate   (sau un pumn de stafide rehidratate cand folosesc si fructe de padure)
10 curmale uscate rehidratate (prefer sa pun un pumn de stafide rehidratate )
5 linguri cocos razuit
putina apa/suc portocale/suc mere/lapte vegetal (prefer cu suc mere)
scortisoara

Optionale: 
5 lingurite pudra roscove
3 linguri seminte in rasnite
vanilie
1 cana de zmeura/afine/catina proaspate sau congelate (am pus fructe de padure cand nu am adaugat pudra de roscove, si au iesit foarte bune)

Se pun la blender fructele uscate si merele. Se amesteca cu restul ingredientelor intr-un castron. Se fac forme. Se dau la cuptor cam 20 min la 200 grade.


Niciun comentariu: