9 ian. 2015

Placinta din mei, cu mere


Am gasit reteta asta:
http://www.cristelageorgescu.ro/retete-din-vacanta-iii-pudding-de-caise-si-lapte-de-mei/07/2011/

si am improvizat...


Ingrediente:



- 1 cana mei decorticat pus la inmuiat 12 ore
- 3 cani suc mere
- 30 migdale (hidratate 12 ore)
- 1 pumn de merisoare uscate  (sau cumale/stafide etc)
- scortisoara
- 4-5 mere rase (pot fi folosite orice fructe)
- afine (sau alte fructe proaspete)  pentru 'decor'

Preparare:

- Am blenduit toate ingredientele, mai putin merele rase
- Le-am fiert pana s-a ingroasat compozitia - trebuie invartit in compozitie tot timpul pt ca se prinde de oala.
- Am amestecat cu merele rase si le-am turnat pe toate intr-un vas termorezistent
- Le-am tinut la cuptor la 150grade - vreo 40-50 min, pana a prins o crusta aurie (se pot tine mai putin, ca sa iasa mai cremoasa, nu neaparat ca o prajitura)

Le-am tinut la frigider si a doua zi am adaugat cate un pumn de afine congelate peste fiecare portie.
Mi-a placut mai mult proaspat scoasa din cuptor, calduta.

Niciun comentariu: