10 apr. 2018

(Hai-Hui cu copiii) Comana - Parc Aventura





Sambata inainte de Pasti.  Vreme perfecta pt iesit afara. Nu mai aveam chef de parc.



Am propus sa mergem la padure la un picnic. Am ales Comana. Am pregatit rucsacii: apa, limonada, sanwichuri, mingea, niste lopatele.

Am oprit la Casa Comana - complex cu restaurante, cazare, plimbari cu barca, trasee de aventura prin copaci, tiroliana, cai, trasura, biciclete, trenulet etc etc...  http://parcaventuracomana.ro/tarife/

Initial eu am vrut plimbare prin padure, dar copiii au vrut imediat spre "traseul de catarat in copaci" ce se vedea peste gard.
La catarat nu au ajuns, pentru ca batea vantul prea tare si noi eram doar cu cate un hanorac. Asa ca am preferat o plimbare-alergata pe malul lacului (Delta Neajlovului) decat sa stam agatati prin copaci.

Intre timp s-a mai domolit vantul si a iesit soarele si am facut "picnic" langa tarcul cu capre. Copiii au fost foarte incantati sa le dea caprelor iarba proaspata si flori de papadie cat si-au mancat sanwichurile.

Apoi inghetata si cafea la o mica terasa cu puf-uri si scaune scunde asezate in iarba (din pacate a venit un grup galagios de tineri care fumau la masa de langa noi, asa ca am fugit cu inghetatele in mana, ca sa nu stam in fumul pe care vantul il aducea peste noi).

Am ajuns la restaurante si copiii s-au dus la locul de joaca (casute de plasic) si cum nu am reusit sa ii convingem sa plecam de acolo, am ramas la restaurant sa mancam. Mancarea nu a fost cine stie ce: platou cu gratare si cartofi copti si era chiar destul de scumpa, dar cel putin am stat la aer si copiii s-au distrat.

Si a ramas sa ne intoarcem intr-o zi fara vant pentru traseele de catarat de prin copaci si tiroliana. :)
Si eu sper sa ne intoarcem si pentru plimbarea prin padure - eventual cu bicicletele.






Niciun comentariu: