16 mai 2018

(Hai-Hui cu copii) Zoo Ploiesti


Bucurestiul pustiu ca era minivacanta de 1 mai. Noi nu avem nici macar un plan, dar ca sa mai schimbam parcul ne-am hotarat sa incercam parcul din Ploiesti, zoo si gradina botanica.   http://zooploiesti.ro/

Copiii au ales ordinea in care mergem la ele: zoo prima. Ok mergem acolo intai, desi eu preferam gradina botanica prima data.

La zoo erau cateva animale, cam lesinate deja de caldura, leii si tigrii zaceau la soare, ursul nu se vedea, un lup era cam speriat, cateva capre si camile, o zebra, si o gramada de macaci foarte activi. Mi-a placut ghepardul - era foarte frumos, era si un tigru alb care si-a scos capul de dupa adapost. Macacii erau, multi, jucaosi si topaiau pe toata cusca aia. Din pacate erau disperati dupa iarba verde si se tot chinuiau sa o rupa de pe margini si era cam trist sa ii vezi asa cum se intind printre zabrele.
Fata de cea din Bucuresti, mi s-a parut ca e mai mare, ca animalale au mult mai mult spatiu, dar sunt mult mai putine animale.

Copiii s-au plictisit repede de vazut animale in tarcuri, asa ca s-au instalat la locul de joaca. Apoi au vazut topoganele gonflabile uriase si au ramas acolo vreo doua ore, pana i-am convins sa mancam niste gratare la terasa si apoi au vrut si la carturi. Dupa juma de ora am plecat spre casa.

Parcul ok, destul de curat, desi cam aglomerat.

La gradina botanica nu am mai ajuns - copiii erau mult prea obositi.

Niciun comentariu: