16 mai 2018

(Hai-Hui cu copiii) 1 decembrie la Poiana Marului (2017)





Am rezevat din timp la Pensiunea Maria din Poiana Marului.  (pensiunea decenta, dar nu extraordinara - o senzatie mai mult de casa bunicii de la tara, decat de pensiune)
Inainte sa mergem au fost vreo doua zile de ninsoare la munte si eram foarte incantata. Dar din pacate am prins 4 zile noroase, ploi torentiale si grindina, noroi pana la glezne.

In loc de hoinareala pe dealuri in zapada proaspata si bulgareala, cum speram eu, a trebuit sa refacem planul, sa fugim de ploaie si sa vizitam chestii.

1. Dino Parc si Cetatea Rasnov - desi le-am vazut si altadata, nu am scapat de copii fara sa mai dam o tura.

- dinozaurii foarte faini, copiii foarte incantati de ei, s-au invartit chiar de doua ori printre ei
- cetatea destul de aglomerata (tinand cont de vremea proasta chiar ma asteptam sa fie mai liber)



2. Castelul Bran - aici chiar a fost imbulzeala. Era atat de aglomerat incat a trebuit sa tinem copiii in brate ca sa nu ii calce altii pe picioare, nu prea aveai cum sa te opresti 2 min sa faci o poza ca veneau mereu altii din spate si se impingeau sa inainteze.

3.  Zao Planet  -  Cum afara chiar turna ploaia si copiii o luau razna in camera am cautat un loc de joaca interior in Brasov... http://zaoplanet.ro/   - spatiul imens, multe jucarii, topogane, mingi etc. Copiii au fost fascinati de atatea chestii in acelasi loc. Au si mancare, dar nu cine stie ce: snitele, cartofi prajiti...

In rest seara ne-am mai plimbat pe strada pana am dat de bezna si noroi pana la glezne si latrat isteric de caine (si cum era bezna, am preferat sa nu inaintam). Ramane sa ne intoarcem vara ca sa vedem peisajul pentru care am ales Poiana Marului.


Am mancat o data la Restaurantul La Mama Leti  si a fost foarte fain si mancarea buna. Dupa aceea am mai comandat de vreo 2 ori si am mers sa ridicam mancarea.

Niciun comentariu: